this day

Vilken jobbig månad det här har varit, alldeles för mycket för min lilla hjärna att ta in.
Drama is not good for me.
De senaste 11 dagarna har iaf varit bra, Fanny har varit här och då har jag inga problem i världen. Vi har gjort de vi alltid gör, ligger i soffan och degar och kollar film/tv och bara myser. Vi har shoppat lite och varit ute på krogen och röjt. Som vi alltid säger önskar vi att någon kunde filma oss en helkväll. Vet inte om vi hade vågat sett på den men vi hade iaf haft alla frågetecken besvarade.
Nu har hon iaf lämnat ön för att åka till Mexico så jag är ensam igen. Känns inte alls bra.
Imorgon ska jag till Komvux för att kolla igenom mina betyg och gå igenom vad som behövs göras och inte. Dom sa iaf att jag hade IG i rätt ämnen, om man ska se något positivt med det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0