teezeday

Försov mig till mötet på Komvux så jag fick en ny tid vid tre. De gick ganska bra men mycket ångest också. Jag vill helst vara klar med allt typ imorgon hade varit skönt. Hade iaf lite tid innan städa åt lilla mamma som snart fyller år. Imorgon ska jag och min bror fixa med de sista presenterna, hoppas att hon kommer bli nöjd. Efter Komvux gick jag hem till Adrian som hängde med Jimmy och Nils. Dom spelade The Sims och jag kollade på, så roligt liv har jag. Men sen fick jag lite liv i dom och vi åkte för att bowla. Vi gjorde det i söndags också och det reulterade ett sträckt baklår och otrolig värk i armen. Förra gången vi spelade gick det inte så bra för mig, första kastet var 2 meter upp i luften och jag hann redan räkna ut hur många löner jag skulle behöva ge till bowlinghallen för skadorna klotet skulle skapa. Men de landade iaf utan skador men inga käglor följde med.... Idag inledde jag starkt med en STRIKE men det var dagens enda... Jimmy Superbowlarn Siggelin vann, igen... sen blev jag hemkörd och sen dess har de varit deppigt värrre här på Andregatan. Jag kan ju vara en av dom ensammaste som bor på denn a ö just nu. Har ingen här och jag börjar nästan bli lite dum i huvet pga detta. Jag måste göra något, komma härifrån. Vad gör man om kvällarna när man är ensam? Vill inte slösa bort flera timmar framför datorn som just nu är min räddning. Folk säger att jag måste lära mig att vara ensam, men varför ska man lära sig att vara ensam när jag ändå inte vill vara de. Jag vill aldrig behöva lära mig att vara ensam. Jag funkar liksom inte ensam. Ge mig en pojkvän, som helst vill va med mig dygnet runt och gillar precis samma sak som jag. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0