skoja inte

Fick lön för två dagar sen och därför inte uppdaterat, mycket bra anledning enligt mig.
Har handlat en massa nytt, mest tröjor. Typ 10 st. Ett par jeans, mys höstgrejer och en massa produkter till mitt face. Ansiktsprodukterna slukade en förmögenhet, men det är de förhoppningsvis värt! Nya röda converse, känner mi freesh i dom. Hoppas inte en pajas som jag vet copy this, som med allt annat. Tänkte lägga upp sakerna här men det är de inte värt om jag inte vill ha en lookalike.
Träffade Josefin&Bonnie igår och lillungen hade slått av en bit av sin tand, stackarn! Hennes nya fina tänder. Sötare unge finns inte. Ska hem till henne senare idag och färga och fixa håret, det börjar se risigt ut. Imorgon är det jobb igen, men bara några timmar. Jag behöver ladda batterierna lite och få lite kärlek från dom så det passar perfekt innan helgen. Två av mina älsklingar ska kanske till Sthlm i helgen och det kan va så att jag följer med, skulle varit underbart att få tröffa Caroline lite, alldeles för längesen. Och om jag hinner så kanske ta en tripp till Tibro, nu undrar ni säkert vad Tibro är och det undrar jag med. Vet bara att min fina gravida vän bor där.
pernilla&jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0