eeeh

Godkväll.
Vill inte bara klaga över mina nätter här men inatt var den hemskaste natten. Huu. Somnade runt halv fyra, vaknade efter en halvtimme helt genomsvettig pga mardrömmar. Fattar inte vad grejen är med mardrömmar just nu, har väl aldrig i mitt liv drömt mardrömmar. Vaknade iaf en gång i timmen och var helt skakig. Sen runt nio på morgonen så kändes de bättre va inte alls lika skakig och kunde sova till klockan ett. Då kom mamma och hämtade mig och vi var och handlade på Willys, helt plötsligt spyr jag mitt i affären, de bara kom. Sebba fick springa efter påse och mamma stod och skrek: MEEN GUUUD. Jag stod mest chockad och kollade runt fattade knappt vad som hänt hehe sorry willys för min pizza. Gick hem och la mig efter och sov några timmar och mådde sen bättre. Pappa grillade revbenspjäll och de var gott för magen de. Nu ska jag till Tarrelol och träffa Virrevarg. Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0