aprikos

har ni tänkt på att aprikos låter så fint & gott i munnen när man säger de, samma med viol. Gillar inget av de men orden är fina och goda.
Vi har precis ätit på MAX, de va gott på riktigt. Äter helt sjukt mycket just nu, lite skrämmande kanske. Jag har inte kunnat somna på hela dagen, så jag är helt slut nu. De kittlar i näsan också, men man kan inte klia tillbaka. Strunt.
Nu ska jag iaf ta ett låångt bad och försöka bli frisk genom att bli lite varm.

Kollade igenom några bilder sen jag gjorde läpparna. Ifall någon är intresserad...
Innan:
efter:
jag hade panik när jag såg ut såhär.
Men fick en kommentar om att dom va sexiga (?) dock av en kvinna... hehe
klar:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0