när ingen ser

jag har kommit att jag är som mest kreativ när jag är sjuk, idag är de öroninflammtion, tack för livet variation iaf. Men halsen var knallröd och svullen också. Idag har jag kollat igenom en massa bortlagda smycken och fick för mig att göra ett eget, hehe.
en liten fjäder där i mitten.
lite närmare.
orkar inte med mer, av allt.har ingen plats kvar, det är översvämmning och ingneting funkar som de ska. det är strömavbrott i hela skiten och inget vettigt kommer in eller ut. de sägs ju att man alltid tänker på något, jag tänker nog ofta på färgen svart. allt e fan noll. och svart.
Imorgon ska jag göra något som får mig att bli glad, ska bara tänka ut något först.
Kanske köpa något fint, senaste dagarna har jag spenderat mycket tid på att vika och klappa mina kläder, de måste in nytt! Nu ska jag sova och kolla BigBrother igen. Me love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0