väljborg

God morgon, igårkväll fick jag och Alina för oss att vi skulle ut och sagt och gjort så hamnade vi ute. Först hamnade vi på Surfers mycket mysigt men jag trivs inte där. Sen gick vi vidare till Munken var där i tio minuter och sen gick vi till hamnplan. Där var det typ 25 pers och det var inte allt för roligt. Ganska misslyckad kväll men man ska väl inte gå ut dagen innan en krogkväll. Men träffade iaf mycket roligt folk och skrattade en del. Idag fyller Morfar år tror jag... Eller fyllde han igår, vi ska iaf ha kalas idag med femkamp som han pysslat med senaste tiden. Men först ska jag på picknick med Jussi och B ska bli så himla mysigt, mata fåglrna och så. Älskar sånt där. Så nu ska jag fixa till mig lite sen åker vi vid kvart i två. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0