stake i 15 år?

Haha när jag lyssnade igenom Max's playlist så kom Björn Rosentröms låt Ragnar. Kom att tänka på när jag och Jonna var lite mindre och vi alltid var på Stall Dalhems ridläger första veckan på sommaren. Där träffa vi två tjejer som vi blev jätte tighta med, Ulli och Minnah. Senare på sommaren så åkte vi upp till sthlm där dom bodde och var där i över en vecka och hade skit kul verkligen, var på Gröna Lund inte för att jag minns de men jag vet att vi hade kul. Tillbaka till själva låten, när vi bodde där hos Minnah så var Björn Rosentröms skiva den enda som vi lyssnade på i en vecka, låttexterna satt som ett smack på fyra små tjejer som knappt förstod hälften av hans texter. Men kul hade vi iaf och de är ju de viktigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0