one time

Vaknade av att vikarieförmedlaren ringde mig imorse och boka in mig för jobb imorgon och på onsdag. Hon hade väckt Jonna precis innan och ingen av oss kunde somna om. Vi åkte ner på stan och kollade efter present till Emma som fyller år nu på söndag och vi kollade efter kläder som vi kan önska oss i fösedagspresent. Hela släkten fyller år nu på våren. Jag hittade iaf ett par byxor som jag köpte idag, Jonna likadana fast mer baggy, men då kan vi byta.


Stackars pappa håller på att bygga ett växthus till min mamma, dom har grävt i flera dagar och igår kom grannen och knacka på och berätta att vi måste ha kommit emot telefongrejen nere i marken så alla mot gråbo hållet har ingen telefon, kul! Sen är de bombhot mot hela kronofogdemyndigheten och skatteverket så pappa fick va ledig idag. Sånt där gör mig orolig, jag gilla inte pappas jobb ska alltid va massa konstigheter.


Nu ska jag till Max! pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0