now i know only I can stop the rain

det är så skönt att vakna, jag gillar nya dagar. kvällar brukar alltid annars vara den bästa tiden på dygnet, men nu är de skit.
Jag håller på att kolla efter en ny soffa, min fula skinnsoffa ska jag kissa på innan jag slänger ut den. Jag är så sjukt kräsen när de gäller att ta ner saker till mig, men ändå så förstör den fula soffan allting, hela lägenheten. Nytt soffbord ska jag också köpa, men vart hittar man ett fint soffbord? känns som att jag varit runt hela Visby utan resultat.
Idag ska jag fixa lite med mitt armsmycke som jag påbörjade igår, jag gillar verkligen att pyssla. Vad kan man mer pyssla med? ge mig fix&triXXX. Ska försöka få hit viktor också, han förstår mig och är världens bästa! Stackarn fick ett psykbryt sms av mig igår, man blir så glad när man märker att någon bryr sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0