just my luck

Igår kom Ronja L hit efter att hon hade jobbat, jag och Ronja har känt varandra sedan vi var fyra år och satt ihop tillsammans fram till gymnasiet. Vi satt och pratade och uppdaterade oss lite om varandra och lite senare åkte vi och solade. När jag kom hem var Ronja P redan hemma hos mig och väntade, vi åkte och köpte godis och läsk inför BB. Lagom till att programmet skulle börja kom mina BB-kompisar och vi satt ett helt gäng hos mig under programmet, de gillas! Vi blev bjudna på special Brownies av Max, mumma. Efter programmet lämnade grabbarna oss och Ronja va trött. Vi gick o la oss och då började mitt helvete... Inatt har jag hostat, hostat, hostat och hostat. Jag har sjuklig huvudvärk för att jag hostat så mycket. Fick lägga mig på soffan för att inte väcka Ronja.
Jag sov inte många timmar inatt och klockan 9 imorse var jag på sjukhuset, kommer inte på mötet med läkaren och jag förklarar att jag har hemsk hosta och jag får då bekräftat att operationen blir inställd pga mitt tillstånd. Man måste vara frisk i tre veckor innan en den här opertaionen. Konstigt då att när jag fick pencelin av vårdcentralen så ringde min doktor ner till halsmottagningen och dom sa att jag kunde opereras ändå. Så nu måste jag vänta ännu längre, blir väl lagom till min födelsedag. Nu har jag tackat nej till en massa jobb också, de suger. Fick iaf träffa narkosläkaren idag så slipper jag göra de sen när jag får en ny tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0