jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat

Blev inte inringd på jobb idag, låg därför och sov till klockan ett. Jag gick upp och började städa uppe, har städat från klockan halv två till halv fem, duktig mm-m! Mamma blev iaf överlycklig, har väl aldrig hänt förut att jag strädat. Mamma har städat mitt rum fram tills jag flyttade ner i källarn. Har alltid varit bortskämd med de, har aldrig behövt städa, lagat mat, ta in tallriken i diskmaskinen eller något liknande. Det va jag bortskämd med. Men man får ju käftsmäll sen när man bor själv, kan jag städa? nej, har helt fel teknik plockar runt med allt i olika rum och de resulterar ju att de alltid tar längre tid för mig. Jonna och Pernilla kan städa ett helt rum på tio min och det ser skinande rent ut. Kan jag laga mat? Naae, jag kanske tror att jag kan de när jag väl står och trixar, klaga på andra som lagar och tycker att dom gör helt fel för att jag sett på pappa & ufffa laga mat ibland.
Är det någon frivillig som vill städa hos mig? ni får de på riktigt, jag lovar.

hehehehehehehe

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0