I need this

vaknade nyss, känner mig riktigt seg.
igår träffade jag Jonna en stund, finns inget bättre än att få skratta med henne. flykick på uffa.
En sak jag tänkt på, när jag ska förklara för folk vem Jonna är brukar jag säga att de är min kusin, men kusin känns fel. vi är så mycket mer än kusiner. mer syskon, livskamrat. Men de känns ändå bra att hon är min kusin för då är hon fast med mig hela livet.
Idag ska jag fika med Ronja L som nyss kommit hem från Australia, häftigt! Sen har jag inga planer, ska bara ta de lugnt imorgon ska jag ner till sjukhuset klockan 09 och träffa läkaren som ska operera och vid 09.30 ska jag träffa narkosläkaren. Nör vi satt och pratade om de vid middagen igår sa mamma: Kom ihåg o säg till narkosläkaren att du inte får den narkosen som du mådde så illa efteråt av. WHAA? har jag mått dåligt efter en operation pga narkosen? de vill jag veta, minns inte de. brukar inte minnas så mycket efter operationer. men jag vill verkligen inte må illa efter den här operationen, tänk o spy med öppna sår i hela halsen. MUMMA.
Pappa har iaf tagit ledigt och vi har möblerat om hela huset för att jag ska kunna ligga uppe efter operationen om jag skulle må dåligt. Men men nu ska jag ta min pencelin och hoppas att halsflussen och öroninflammationen känns bättre imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0