HAHA

När jag går in på bloggen så är de första jag ser på mina inlägg, Nedstängning av blogg! Blev sjukt nojjig och fatta inte vad de var, trodde typ Blogg.se skrivit ett mail och förklarat att dom stänger ner min blogg. Sen såg jag ju vilket mongo som varit inne. Varför är Jonna för mig roligast i världen? Det finns ingen som jag skrattar med så mycket opch vi fattar varandras humor exakt, eller vi har samma.
Har jobbat hela dagen har gått jätte bra och dagen har varit underbar ute i solen. Vi alla har kunnat gå runt i bara tröja och lekt hela dagen. Hade påskfest på förmiddagen med tårta och saft och röda&prickiga kinder. När jag kom hem satt mam&pap ute i solen och drack öl och njöt av ledigheten. Vi satt och pratade en massa och sen sattes grillen igång. Känner att jag redan tröttnat på grillat... Ikväll har jag inga planer alls, funderar på att bara va hemma och kolla BB och sen sova. Vill vara riktigt utvilad till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0