haaa

Nu är en till arbetsvecka slut, och det är min kropp också. Men allt har gått bra och jag trivs jag trivs jag trivs! Jag fick så mycket beröm av en kvinna som kom till jobbet idag och att hon bara hör så bra om mig och att jag är såå duktig. Fan vad glad man blir då. Det känns som att hela mitt liv har blivit annorlunda och mitt sätt att se på saker är mycket ljusare. Jag har lättare att prata med människor och känner mig självsäker för första gången på länge. Jag behövde lite bekräftelse tror jag, jag duger. Fick en så rolig kommentar av en på jobbet idag: Karro... Du har världens finaste kropp.... Och snippa. Haha, om ni bara visste hur mycket jag får skratta varje dag jag längtar varje dag till jobbet önskar att alla skulle känna så inför sitt jobb.
Anledningen till dåligt uppdatering är för att min kamera inte går in i datan, eller de är något tekniskt problem och de betyder att jag inte fattar ett skit. Jag hatar bloggar utan bilder därför vill jag inte ens blogga om jag inte kan lägga upp bilder. Har en jävla massa bilder jag vill lägga upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0