AAE

Fan, jag hatar alkohol. Varför vaknar jag alltid upp helt blå efter att jag varit ute? Va gör jag liksom.
Igår började jag och Jimmy på Texas och väntade på att Max skulle sluta. När vi ahde druckit klart och Max var redo så gick vi till O'Learys där vi träffade på Jakob, Philip och Erika. Jimmy beställde in brickor fyllda med shots och de försvann fort ner i halsen, inte bra. Jag och Philip ville utforska stan så vi gick in på Munken en snabbis men där fanns bara bönder och 40+, alla 40+ gick in gratis. Hur kan man locka med en sån sak? Sen tröttnade jag på de och smet iväg själv till Surfers där jag träffade fina Ronja. Sen va de stress upp till öster för att hinna med taxin hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0