tisdag

Igår:Nu har jag och Ronja suttit ute i köket och fixat med våra naglar, hon målade på ett guldigt lack som var så jävla snyggt! Trodde verkligen inte att guldigt skulle vara fint men det var det verkligen! Jag har tagit en massa bilder med min mobil men dom verkar inte vilja komma in på datan. Men ska snart köpa en digiitalkamera så jag  kan börja ta lite kort, så himla roligt med kort och nu när våren kommer blir allt så fint och ljust. Förstår mig inte på folk som trivs bäst under  vintern, allt blir jobbigare.
Nu: Jag hade planerat att ta sovmorgon men jag vaknade till vid åtta och bell och nath skulle åka bil ut till skolan och det kan man inte missa. Bussen ut till skolan blir bara jobbigare och jobbigare för varje dag. Kim är tydligen ledig idag så han ligger ännu kvar i  sängen och det var riktigt jobbigt att gå upp. Igår somnade vi jätte sent, jag som skulle sova tidigt! Jag, Ronja och Kim satte upp och kollade på Shaun Of The Dead, jätte rolig film skrattar hela tiden när jag ser den. Så den sena natten resulterade ett väldigt trött humör idag. Jag kommer inte heller hinna sova något efter skolan då jag har jobb som väntar runt fem, blä!
Idag i skolan har vi iaf första lektionen med psykologi, ska bli väldigt intressant. Tidigare har alla klasser haft psykologi med vår rektor som är otroligt härlig människa men vi skall ha det med vår mentor Daniel. Finns nog ingen mer godhjärtat människa, men frågan är om han kan lära ut psykologi på ett bra sätt? Nu är vi snart framme och lägger upp inlägget s fort jag får tillgång till internet. Pzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0