multi

Idag okom Ronja hem med en kartong med en massa bröd och kakor, farligt! Ikväll har vi kollat på en massa avsnitt av Californication som förövrigt är typ den bästa serien. Ett måste att se! Under filmen åt vi kakor och Ronja hittade en ny favorit, kakor+mjölk.


Nu har jag hunnit ta två pencelin piller och hoppas verkligen att dom börjar värka snart, är så tung i huvudet och halsen gör ont. Jag ska snart göra lite te så hoppas jag att det känns lite bättre efter de. Tyvärr så gillar jag inte te, jag gillar faktiskt ingen varm dryck, inte kaffe inte varm choklad/oboy. Jag tycker inte om att dricka något varmt, jag blir bara törstig av det. Men jag önskar verkligen att jag tyckte om de, det ser alltid så mysigt ut att sitta på ett cafe och dricka varm choklad eller liknande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0