luftslottet

Nu är vi mitt uppe i filmen, vi ser på luftslottet som sprängdes tredje filmen av Stieg Larsson. Än så länge verkar den vara väldigt bra, vi har ju sett dom andra två på bio men det är minst lika bra hemma i sängen med gotti och kunna kissa när man vill. Är så jobbigt att krångla sig ut bland allt folk när man blir kissnödig på bion. Kim sitter och pillar med sina saker och snart ska vi gå ut och röka, ciggen smakar så mycket bättre när våren börjar komma, det blir en helt annan smak.
Mitt huvud bankar jätte mycket och är jätte snorig hela tiden, måste verkligen bli frisk till imorgon kan inte missa skolan snart är det ju slut. Jag har ännu inte sökt något sommarjobb dumhuve som jag är och jag känner mig sjukt stressad, men innerst inne vill jag inte ens jobba något i sommar vill bara njuta av ledigheten och ta nya tag till hösten, men man klarar ju sig inte då. Kimi ska ju utnyttja sommaren till att träna, finns ju inga bra träningsmöjligheter för honom här, så synd om honom han som verkligen vill satsa. Jag vet att han kommer lyckas också! Han är så duktig min kyckling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0