kollektivt

Vi åkte hem lite tidigare från skolan alla tre var för trötta för att ens orka lyssna. Vi ska göra en nyhetssändning som vi skall spela in och visa hela klassen, det kommer bli kaos haha! Nattis följde med mig hem och vi har haft häng vid köksbordet med Ronja, så himla glad att hon bor här med oss! Kimpa slutar skolan snart så jag hoppas på en mysig grabb när han kommer hem, ska nog försöka somna in några timmar. Ikväll har vi inga planer men båda två BEHÖVER VERKLIGEN plugga, usch för allt plugg.
                                                 
Jag känner verkligen hur denna bild stämmer in på mig. Bara att jag inte ens sätter mig ner bredvid alla högar, jag försöker verkligen att inte se dom.

Och jag är en jävla snorunge idag.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0