kiss

kisskiss kissnödig hela tiden.

Nu har vi avnjutit en otreoligt god middag, men jag blev så mätt snabbt. Nu sitter jag och Ronja i vår säng och kollar på datan, vi sitter ofta såhär och timmarna bara springer iväg, men jag tycker om att sitta här med henne! hon e bra. Kim och John lämnar oss för en stund men sen blir det film, vi har sett så sjukt mycket film den senaste tiden, Hell Boy 2, Avatar, 2012, alla UFC och PRIDE filmer man kan se och mycket mycket mer. Det blir så under vintern, det finns inte mycket att göra. Jag längtar så mycket tills att man bara kan vara ute och njuta av allt. Längtar tills vi kan sitta ute i trädgården, sola, röka och njuta av värmen. Kan inte sluta tjata om min och Alinas sommar, det var verkligen vår sommar! Vi hade de bara så jävla bra hela tiden, inga problem alls. Gick upp tidigt och cyklade till jobbet tillsammans (vi började inte alltid samtidigt men den som började senare fick pallra sig upp ändå) åt lurre och sen slutade vi. Åkte hem till Alina och lagade massa god mat och satt på balkongen tills det blev mörkt. Jag undrar verkligen hur många timmar vi spenderade där haha. saknar de

                                                     

Jag har gift mig med Ronjas nagellackslåda, den är underbar. Målar om mina naglar minst två gånger om dagen, varje gång jag målat mina naglar så hittar jag en ännu coolare, häftigare, snyggare nagellack så jag måste verkligen byta. Ronja tycker nog jag är dum i huvet men jag kan inte låta bli. När man kommer in i huset så slås man av en stank blandat av aceton och nagellack och den lukten är stark! filåtfilåt.
                                                             

Sen kan jag inte bestämma mig för om jag ska ha fransk manikyr eller hel färgad, vad är finast?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0