inte soft

IGÅR: Jag kom hem från skolan och var jätte trött, hade huvudvärk och halsen värkte! Jag skulle gå och lägga mig direkt efter skolan, men så blev det såklart inte. Gick hem och mysade ner mig i sängen och satte på Svenska Hollywoodfruar men just då kom Ronja hem. Vi kollade en stund på de men det kom en massa saker ivägen. Den andra Ronja kom hit och hjälpte Kim med ett matteprov som ingen av oss fattade något av.
Jimmy och Max kom hit och hängde lite och bjöd på chippa och cola, då är man alltid välkommen hit. Vi kollade klart SHF och sedan somnade jag.
IDAG: Vaknade vid sju och försökte ringde till doktorn och det var ett jävla babbel på dom om min hals. Tillslut så fick jag en tid vid doktorn för provtagning och sånt. Fick ta temp snabbsänka och en massa putt i kroppen. Vet inte vad de visade dom pratar ju med mig på sitt läkarspråk och tror att jag ska fatta, vad menas med en snabbsänka som ligger på 170? Säger mig ingenting faktiskt. Men jag fick iaf med mig dunder antibiotika som jag ska äta i 9 dagar. Eftersom jag va sjuk för tre veckor sen så fick jag ta något starkare/bredare antibiotika. Nu ligger jag i sängen och kim åkte precis till skolan, så nu ska jag bädda ner mig bredvid nässpray, en massa vatten och ANDRA AVENYYYN! love it! Är jätte hungrig också men vad kan man äta med fucked up hals? soppa e iofs jävligt gott, nästan min favvo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0