hard work work

Jobbet gick dåligt som vanligt, är riktigt trött på det där jobbet nu. När jag slutade vid nio kom mamma och hamtade mig, mamma och pappa läste igenom mitt cv och berättade vad dom tyckte och tänkte om det. Jag tycker det är så sjukt pinsamt att skriva cv, och sedan tanken av att någon ska läsa det när man skriver om sina underbara saker om sig själv, hur otrolig man är som människa och vilka fantastiska erfarenheter man har. Nej jag tycker bara att sånt känns falskt. Sedan skjutsade mamma hem mig och min data, jag gjorde ett tappert försök att fåå igång den genom att trycka in laddaren och sitta och hålla in den där men datan reagerade knappt på de. Så ny laddare står högt på inköpslistan! Snart ska jag och Ronja kolla det nya avsnitten av Bella&Tyra Show där paow medverkar, kulis!
Vi har förresten kollat på OC dygnet runt de senaste veckorna och om man är hemifrån några timmar så missar man en massa, det händer så mycket i OC. Skulle aldrig orka med ett så hektiskt liv som dom verkar ha.
PUSS

hej kompis.

äcklig ring bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0