fösyyld

Jag vaknade vid ett och solen lyste, blir så glad. Kimi låg och sov så sött och putade med läpparna (han gör alltid så när han sover och är då sötast i världen) Men jag kunde inte låta bli att börja pussa på honom, då blev han inte glad. Han ligger alltid vaken så himla sent på nätterna och kollar på UFC så han är alltid helt död på dagarna. Jag gick ut i solen och tog min morgon cigg och njöt av solen. Jag tog med datan ut och lyssnade på skön musik, underbart!! När jag gick in så var kim försvunnen och hade smygit upp i duschen. Sen tog hungern över och vi gick och köpte lurre, det blev kyckling potatis och bea, samt kimspecial sallad det var gotti men väldigt heavy lunch, jag är fortfarande mätt. Vi har hängt med Ronja hela dagen vi satt alla tre med datorer i famnen och försvann i data världen under några timmar. Nu ska vi kolla film och äta morötter, gurk och dipp min favvo!
puss

 galen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0