be cool stay in school

blablabla vi har så mycket att göra på den här skolan, har en massa uppgifter som ska hämtas lärare som skall pratas med och en massa lektioner att gå på. Men nu är jag ledig till nästa tisdag. Jag har även fått tillbaka halsflussen som jag ahde för några veckor sen. vaknade upp med svidande hals, men jag är så jävla snorig så jag har legat och sovit med öppen mun och säkert fått in massa spindlar i munnen, mumma! Men det brukar gå över under dagen men det har bara blivit värre. Skäms för min chef att alltid ringa och sjukanmäla mig på jobbet. Men jag har haft sån otur den senaste tiden och åkt på sjukdom efter sjukdom. Tycker synd om mamma ssom alltid har en gnällande dotter och hon som alltid är så snäll får åka runt överallt och handla saker jag behöver till min hals IGEN!
Imorgon får jag svar från kliniken och jag är väldigt spänd på resultatet!! wihuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0