be cool stay in school

Sitter på lektion just nu och går igenom Utvecklingsfasen, det är faktiskt intressant och jag tycker att det mesta verkar stämma. I ålder  3-5 år så har man ofta enn förebild av det motsatta könet och det vanligaste är det för en tjej så är pappan sin stora stjärna och för killar är oftast mamman. Jag håller verkligen med om de, när jag var i den åldern så var pappa världens ballaste coolaste och bästa människan. Han var farsan Baloo.
Vi har inte lunch förrän klockan tolv och alla är trötta och tjuriga just nu innan lunch. Förhoppningsvis så får vi sluta lite tidigare så jag kan hinna sova lite innan jobbet, tlött!!!

snubben med teorier om utvecklingsfasen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0