torsdag

jag spenderade hela förmiddagen i en stol hos frisören. Det tog lång tid att bli brunhårig. Johanna Smitterberg färgade mitt hår och hon var super duktig och det blev ett fint resultat. Jag var så trött på mitt slitna gul/blonda hår så det känns jätte bra med en mörkare färg. När vi var klara där åkte jag och Jonna och lunchade, vi båda mådde illa av hunger när vi var klara vid frisören.

så här blev resultatet iaf från frisören.

Jag och Jonna åkte hem till mig och kim och sen kom det in mer folk. Vi var till slut 8 stycken här i vårt rum och trängdes, Jonna städade mitt rum också!!! &edvin.
Nu ligger min lilla bebis och tittar på mig och vill att jag ska följa med honom ut.
byeeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0