tisdag

Idag åkte jag som sagt ut till Slite för att vi skulle fixa med vårt UF-företag men både Natalie och Bellis fick förhinder så jag fick sätta mig på nästa buss och åka hem igen. När jag kom hem la jag mig i sängen och somnade direkt och sov till Kimpelimpen slöt skolan och kom hem och väckte mig. Han är alltid så mysig när han kommer hem från skolan, de gillar jag. Jag skulle möta finalina på en cigg innan hon skulle till bilskolan men hon var lite seg. Kanske hinner träffa henne en stund ikväll, vi bor ju tros allt ca tio meter ifrån varandra nu, det är mycket bra tycker jag.  Sen har jag jobbat också, riktigt dålig kväll ikväll. Jag är nog född att inte kunna vara telefonförsäljare... När jag gick hem köpte jag med mig kebab till mig och kim, har varit sugen på kebab i en vecka nu. Nu ska jag titta på film och mys.
min prinsesse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0