onsdag

Jag och kim gjorde iordning köttbullar, potatismos, brunsån och lingonsylt när jag kom hem från jobbet. Det tycker vi är gotti! Vi ska snart kolla på en film och sedan ska vi sova, jag ska upp tidigt imorgon, frisören väntar! Jag har hittat en sån himla fin hundras som heter labradoodle, jätte söti och lockig. Jag har aldrig tyckt om pudlar men jag har fått en liten hatkärlek för den där rasen alltså. Men en hund med labbehuvud kan aldrig bli ful, dom är ju så söta. Men sen vill jag ha en mastiff men inte riktigt lika stor som den här

ENORM!
sen har jag hittat en jätte fin bustier som jag ska köpa när jag och kimpa åker till sthlm. Jag har blivit kär i dem!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0