måndag

imorse när jag vaknade var det snö upp till förnstret och såg då ingen anledning att kämpa sig ut härifrån. Det är så kallt och det slutar aldrig heller. Jag stannade hemma idag och vilade ut, jag har sovit jätte mycket men är ändå lika trött. Jag är nog bara trött på vintermörkret. Jag följde med Jonna ut till stallet idag och hennes häst gillar mig inte! Varje gång jag är med i stallet ska det alltid hända något, förra gången blev jag jagad i hagen utav hennes jävla häst och sen följde ju såklart hela flocken med henne. Idag var hästen bara svidig och ville helst av allt sparka av huvudet på mig och sen pissa på de. Vi åkte hem till Jonna sen och gjorde negerbollar mumma! Det är bara hon som kan göra dom riktigt goda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0