white wine

Usch och fy, känner att jag börjar bli förkyld och det får jag absolut inte bli nu. Nu när man jobbar så känner man verkligen av jul-stressen. De vi pratar om i fikarummet är vad man ska laga till, vad man hunnit städa, vad för sorts gran man ska ha, och en massa julklappar. Idag hade jag en super skön dag, 08.30-12.30. Iof skulle jag helst av allt vilja stanna där hela dagen men har en massa att stå i. Men de är inte kul att gå upp från vilan när alla sötnosar ligger och sover bredvid en. Snart kommer min älskadefinavän Ronja hit en stund, hon skulle egentligen hem till en kompis och spela skip-bo men jag tror hon gillar att spela med mig mer, hehehe. Halv tre kommer Fanny hit och då ska vi åka till stan och köpa julklappar, åh vilken ångest de är! Men när man väl köpt sina klappar är man alltid så nöjd, men har man en bror som jag har så måste man köpa för honom också, onajs. Ikväll vet jag inte vad som händer, lär somna ganska tidigt idag. Men de blir väl lite skip-bo och Andra Avenyn season oooone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0